2013. május 2., csütörtök

kerek vagy nem kerek?....

A neten kutakodtam kerek párna ügyben és találtam is jókat de mielőtt szétnéztem volna beleszaladtam egy rossz vételbe,sajnos nem gondolkodtam pedig ez nem jellemző rám, mérleg a jegyem és 2x is meggondolom,hogy mit lépjek.Hát ez nem az a lépés volt.Rendeltem valamit a neten amit ritkán szoktam mert azért az nem olyan amit a kezedbe veszel és megnézed. Viszont vannak olyan dolgok amihez csak úgy tudsz hozzájutni ha megrendeled. Megint tanultam valamit.
A képek külföldi oldalakról vannak.












Ez a rendelés, igaz kereknek nem kerek  de szépnek sem szép, csak azon a képen ahol reklámozzák.Annyira ki lett tömve hogy elvesztette a méretét is. Eléggé kontár munka az áráról nem is beszélve + a szállítás.Na... ezért szoktam inkább utána menni a dolgoknak.Nem említem meg készítőjét de nyugodtan eláshatja magát,legszívesebben vissza küldeném neki.



5 megjegyzés:

  1. Nézz be a blogomra, van ott neked egy kis meglepetés! :)

    VálaszTörlés
  2. Talán ha kiigazítanád még megmenthetnéd, és ha nem is főhelyen, de használható lenne :-)
    (Sajnos valóban hatalmas a különbség a fentiek és a tiéd között.)

    VálaszTörlés
  3. Ez Évi Műhelye párna lenne?Az Ő képein nem így néztek ki!Nem gondoltam volna róla!
    A Facebook-on mindenki isteníti!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szeretnék neveket említeni de ennél azért Én többet tudok és ha nem lettem volna lusta akkor meg csináltam volna ami elő is fordulhat :)

      Törlés
  4. Kerek párnákat nézegettem a neten,erre kihozta ezt az oldalt.Azt gondolom,hogy ha veszünk valamit és nem vagyunk vele megelégedve,akkor azt megbeszéljük az eladóval,közölve vele a csalódottságunkat.Egyáltalán nem szimpatikus nekem más munkáját így minősíteni.Sőt,ezzel inkább önmagát minősíti az ember.

    VálaszTörlés